Sidvisningar

måndag 16 januari 2012

Tuff dag!!

Kändes jobbigt att åka till jobbet idag. Jag viste att jag skulle åka och fixa ett badrum som hade fått lite lite fall och vattnet rann för långsamt ner i brunnen. Det var de andra badrummet på samma ställe som de blivigt fel.
De var riktigt tungt att knacka på dörren.
Har gjort så otroligt många badrum och de är enstaka som de blir knas i men just på detta ställe blir de fel på båda badrummen + att rörläggaren oxå har haft lite klantigheter för sig.. men de kändes bättre när man väl kom dit. Jag fixar ju trotts allt felen efter mig :)
Spacklade golvet och nu väntar jag bara på att plattorna ska komma till Sverige... så typiskt att "lagerplattor" inte finns innne då man ska ha dom... men men Resten av dagen fick jag hjälpa till med ett tak. Gick ju ganska bra!

Taket!! ;)

Tiden efter jobbet har varit lite små stressig. Sov mindre än 5 timmar i natt, men efter jobbet stack jag och körde ett axel/mage pass på Swedgym. Frågan e ju om man kan få ut allt man vill och behöver när man går runt som en zombie.. men skönt var de. Älskar att träna!!!! <3 
Sen prata med Maria om våran födelsedagsfest (storslagna planer), samtidigt tvätta mitt jätte lass med kläder. Ingen större hitt. Det har tagit hela eftermiddagen/kvällen att ta hand om de och nu packar jag inför morgondagens jobb och träning.


Förresten köpte nya arbetsbyxor förra veckan, dessa invigdes idag!!!


 Ja nu kan det vara dags att tänka på sängen. Har varit en tuff dag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar