Sidvisningar

tisdag 16 juli 2013

Flygdags!!

Tidig morgon idag! Klockan ringde kvart i 5. Intog min frukost sen begav vi oss mot flygplatsen. 
Jag och min broder skall åka upp till våra vänner och släkt i Norrland :) 

Igår blev det väldigt lite pluggande, fick ut några mått på ritningen men inte så mycket mer än de.  Istället hjälpte jag till att bygga mur på gårdsplanen. Är mycket jobb som skall göras där mm snyggt kommer de bli! 
Efter några timmars jobb var alla hungriga! :) Lennart hade sett ett matprogram där dom gjorde lax. Lax i foli där man la salladslök, morot, blomkål, citronsmör och lite salt. In i ugnen. Till detta potatis och en gräddfilsås.. Kan lova de var sjukt gott!!! 

Nu är vi framme på första stoppet på flygresan, Stockholm. Men snart drar vi vidare mot Umeå! Trallala... Jag är trött.. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar