Sidvisningar

torsdag 12 september 2013

Bra dag!!

Har faktiskt varit en riktigt bra dag. Hänt mycket kul som gett mig ny energi. Var dock lite tungt på jobbet, när jag var väldigt trött och kroppen ömmar efter veckans dansträning. Men vem klagar över träningsvärk? ;) de e ju en skön värk ... haha

Klockan 9 satt jag bänkad framför ticnet och skulle boka biljetter till http://www.novemberlights.se/. Blev lite krångel för mig när först internet inte fungerade, när de var fixat krånglade lösenord m.m. för ticnet. Sen när jag väl skulle beställa och klicka i antalet biljetter stog de att det inte fanns tillgängligt. då fick jag lite panik och blev chokad över att dom tog slut sååå fort. då hade det gått ca 10 minuter. Efter paniksamtal till mina vänner, provade jag igen. Yes då fungerade det och biljerna är nu beställda. Antagligen var det överbelastat när många beställde sammtidigt.

Så nu drar vi iväg till stockholm på Lights den 30 november, detta kommer bli riktigt grymt. Ska bli spännande att se var premium biljetterna har att erbjuda ;)

Nu ikväll blev det även en riktigt mysig fika med Jessie, massa snack och där rann två timmar iväg på ett kick. Har så mycket att snacka om:) Hade riktigt mysigt och kul. Vi avslutade med solning i solariumet. Hmm fick nog lite för mycket färg dock, men får hoppas de lägger sig snart och blir en fin bränna ;)

Köpte nytt shampoo och balsam med :) på marias rekomentationer ska jag nu prova märket sebastian. får se hur det är för mitt hår :) 


Nu strax sängen, imorn börjar min sista plugghelg om mina planer håller. Ska bli så skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar