Sidvisningar

måndag 14 oktober 2013

Nytt fokus.. Känner det är dags nu!

Känner de får vara nog med "skita i allt vad kost och styrketräning heter" vill ta tag i träningen och kosten nu. Haha träningen är inga problem bara jag fixar tiden för de o planerar om min vardag lite. Kosten brukar jag behöva mental förberedning för att den ska sitta bra. Men ska börja försöka lägga om den och planera hur och vilka mål jag ska sätta. Börja med att ta bort allt socker, fast har inte blivit överdrivet mycket de senaste månaderna. Men de lilla och slarvet med framförallt cardion så har de fått mig att känna mig plufsig och mullig i kroppen. Mår bättre när jag känner mig i bättre form! 
Jag vet ju att jag fixar de jag bestämmer mig för!! Nu ska fokuset sättas på detta! Wisch me Good luck! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar