Sidvisningar

söndag 23 februari 2014

Lördag o nackspärr...

Igår började dagen med en promenad i regn, men även om vädret e kasst så är det riktigt skönt. Regnade en del men var påpälsad så var ingen fara ;)

Igår var jag även en sväng till dans studion, tränade poledancen. De ca 2 ,5 timmarna jag var där gick riktigt fort o fick till lite koreografi och snurrar :)

Tråkigt var det när jag på min absolut sista snurr"knäcka" till nacken så idag sitter jag med värsta nackspärren (har halsduk och linnex på nu).
Men den sista snurren var även då jag fick till en snurr jag aldrig klarat innan.
Synd jag tappade fokus på axelpartiet bara ;P
Men men jag ska hålla igång det så snart är jag snart på banan igen.
Kul att utvecklas på stången i alla fall :)

Lördagskvällen avslutades med bowling. Inte bäst på det men fick till några strikar och särrar.. kul och trevligt sälskap hade jag i alla fall. vi var tre stycken på min bana och den var bokad i 2 timmar så sista halvtimmen gick de verkligen inte bra. Var så sjukt trött i armar och kroppen efter all träning tidigare på dagen.
Deckade fort när vi kom hem.

 
Nu är jag så grymt taggad på Avicii, denna veckan smäller det!!
Tre dagar arbete sen åker vi tidigt på torsdags morgon o har en helhelg i storstaden!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar