Sidvisningar

söndag 27 april 2014

Riktigt nöjd, två gånger denna veckan!

Två gånger denna vecka har jag tagit mig ut o sprungit. Sjukt nöjd! Träningsvärk så de skrek om de i benen efter första i onsdags och får se hur de känns imorn när jag precis kommit in efter efter dagens ;) 
Onsdagens pass



I torsdags testade vi även boxning, mycket teknik fick vi lära oss och fick även inse hur dålig jag är på att hoppa hopprep ;) dags att damma av de hemma och träna kanske?! Bra träning är de i alla fall. Lite slag på säckar och styrka hann vi även med i passet :)

Är så skönt nu när värmen börjat komma, man vill vara ute hela tiden typ och vi har fixat på våra balkonger. 

På torsdag blir de att stå på loppis, jag och Tove ställer oss på Åhaga och säljer de vi har rensat ur hemma. Ska bli spännande, var kul senast! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar