Sidvisningar

söndag 23 mars 2014

Ännu en bra helg!!

Igår var det en shoppinbg tur till Gbg med Tove!!
Köpte lite kläder, en klänning en kofta och ett party linne :) Allt på första affären :O Sen strosade vi runt kollade lite och hade det mysigt.
Med en sväng på Butteriks och Bodega hittade vi även massa kul till kalaset nästa helg! :)
Jag tabbade mig dock totalt när jag skulle beställa bussturen hem, hade en tid jag skulle hem till, kl 19. Jag kollade på tidtabellerna och kände att 15.00 var för tidigt att åka, så jag tryckte vidare. Trodde då jag tryckte till senare tider samma dag, men med 5 minuter kvar till 17.30 (då bussen skulle gå) upptäcker jag att det är dagen därpå min busstur går hem.
Jag hade helt enkelt tryckt fram en dag när jag trodde det blev senare tider samma dag. Men slutade att jag och Tove kunde åka samma tåg mot våra destinationer :)

Idag har jag mest tagit de lugnt med en morgonpromenad och "att måste göra" syslor hemma som tvätt m.m... Nu på eftermiddagen blev det även ett gym pass!!!! BEN, såååå skönt. Varje gång jag går till gymmet känner jag hur mycket jag saknar det. Jag måste få till mina rutiner igen..
Nu ska det snart bli en kvällspromenad och mat:) Mys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar