Sidvisningar

måndag 17 mars 2014

Utvilad

Helgen var välbehövlig, nu är jag tillbaka med ny energi. 
Haft en väldigt bra helg, förutom att man känner att våren är påväg så har jag umgåtts med massa fina vänner. 

Lördagen blev det lunch på Raw food stället i Borås. 
En helt ny sorts kost för min del, men blev glatt överraskad på hur gott det var. Jag kommer lätt kunna ta lunch där igen, och deras bakverk var super goda dom oxå. 

På kvällen skulle vi fira en tjej hos Camilla, blev tacos och fest. Men avslut med utgång på Grand. 


Vi hade bestämt oss att gå på enklare "diet" till sommaren. Men ingen av oss är taggade och det slarvas mycket med maten oxå, så båda var överens att ta ett undantag med dricka denna helg. 
Har ingen ångest över det. 
Men hade önskat jag var motiverad att ta tag i maten seriöst. Vet ju hur viktigt det är. Men har även lärt mig hur jag fungerar och känner jag inte 100% för någonting vet jag redan innan att jag kommer faila. 

Igår blev det lite pyssel hemma och tvättning. Annars var det mest soffläge och film. Mys! 

Inte varit på gymmet över 1,5 vecka nu så får se om det hinns med nån kväll i veckan. Morgonpromenaderna fungerar hyfsat med ett snitt av 3 gg i veckan ;) bättre än inget! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar