Sidvisningar

tisdag 20 januari 2015

Snart startar poledancen :D

Ingen morgonpromenad idag inte :/ shit va trött jag var. 
Vakna knappt av klockan, älsklingen fick knuffa på mig så jag vakna o kunde stänga av den :P somna om och sen vaknade jag i panik o trodde jag försovit mig. 
Men så var inte fallet. 
Vaknade i lagom tid :) 
Gjorde gröt, och insåg att mjölken var slut :/ 
Gröt utan mjölk går inte,så tog kesella istället ;) 

Jobb hela dagen, sen ska jag i eftermiddag planera mina koreografier till dansen. 
På torsdag startar det, fulla klasser så de känns kul ;) 

Igår träffade jag Äntligen Jessie igen, finns alltid så mycket att snacka om. Vi ses aldeles för sällan. 
Fick dessutom en försenad julklapp! 


Lite poledance blev det oxå! 
Men klantig som jag är är det klart att vi körde alldeles för o uppvärmda, så fick en lättare nackspärr. 
Men var ändå riktigt kul, och klarade en snurr jag inte satt innan ;) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar