Sidvisningar

lördag 10 januari 2015

Verklighet, Gbg o träning :)

Varit en bra jul och ledighet. Även om det blivit mkt jobb när min kära vän ville ha hjälp med sitt badrum ;) julen tillbringades med älsklingen och våra familjer. Nyår var även den grym, fira in de nya året med goda vänner, god mat och fest! 



Men denna veckan började "verkligheten" igen. 
Med tre dagar full arbetstid var jag helt slut igår. Somnade redan vid 19.30. 
Efter 12 timmar sömn vaknade jag 7.30. 
Startade dagen med ett bröstpass! Skönt när det är lite folk på gymmet, då kan man använda maskiner och vikter hur man vill. 
Har de senaste två veckorna fått tillbaka motivationen för att gå och träna. ( från att inte kört något pass sen sommaren, i alla fall köra 2-3 pass per vecka) :) 
Snart börjar även poledancen igen och jag ska börja förbereda mig för den. Dragit ner lite på den, med en dag i veckan och två pass! Ska nog kunna ha energin som behövs för att ge mina elever de som förväntar sig. Koreografi ska vi dessutom ha ;)



Just nu sitter jag på bussen mot Gbg, ska möta upp Tove. Vi ska checka loppisen vi ska stå på den 24 januari. Kolla affärer och äta på Vapiano. Behöver en dag att bara vara o träffa vänner :) känns grymt kul! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar