Sidvisningar

fredag 23 november 2012

Härlig fredag!

Fredag och en ledig dag!
Ställde ändå klockan på 6.30.
Jo tvätt stod på schemat.
Vet, Galet å ta tvättid 7 en ledig dag. Men jag kommer upp i tid och får massa annat gjort oxå :).

Vid 10 träffade jag Maria! Swimmingtime!
Var otroligt längesen jag var på badhuset och det känns lika bra varje gång!

Vi var riktigt duktiga. Simmade 44 längder. Över en kilometer alltså.
Precis som förr då jag var å simma 3 dagar i veckan och aldrig gick därifrån utan att ha simmat 40 längder.
Nu är de mest styrketräning som är på schemat, men man borde börja köra båda. Simning är sjuk bra Cardio!!!

Sen blev de fika på stan, har så mycket att prata om!! Munnarna bara går och likaså tiden. Haha Gott o mysigt! Men nu ska hon tillbaka å jobba i Norge.

Snart ska jag träffa Linda. Då ska vi iväg å heja på Simon som ska tävla! :)

Men nu först lite mat och plugg. :)

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar