Sidvisningar

tisdag 6 november 2012

Kiropraktor time!!

Skönt med uppehåll idag när jag skulle jobba ute!! Nått som inte var lika skönt/kul var att jag på jobbet fick lägga om typ halva trappan jag igentligen skulle foga. Har tagit hela dagen att få ordning på de. Hoppas den går å foga imorn istället.

Var på mitt andra besök hos kiropraktorn idag. Nacken var bra nu men i ryggen hittade hon ca 4 kotor hon fick knäcka till.
De blir ännu ett återbesök nästa vecka och jag hoppas att hon ska få ordning på allt som åker snett i min kropp hela tiden.
Jobb och träning som sliter på kroppen. Mest jobbet!!
Nu har jag handlat och ska laga lite mat ;)

Imorn ska vi se om jag kan träna eller om jag är lika mörbultad i kroppen som efter förra kiropraktor besöket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar