Sidvisningar

söndag 4 november 2012

Kul helg!!

Har varit en riktigt bra och kul helg.

Fredagen var jag ledig för plugg. Hann med både gym, mys lunch på thai silk med Linda och plugg. Kvällen avslutades med massa bugg i parken med bra musik och trevligt folk. Är så kul att dansa:)

Lördagen var de dags för Bad Taste party. Therese fyllde 25. Och självklart ska det firas :) Alla var så "fult" klädda de bara gick. haha
Gick dock hem hyfsat tidigt, men hade kul fram tills dess. Blev nog lite mkt dricka på kort tid :P haha

Imorse mådde man som man förtjänade:) haha trodde först jag än en gång skulle slippa bakfyllan som inte hälsat på många gånger de senaste året.. men jag hade fel. efter att ha vaknat av en "vakna" attack av hunden med hjärtattack som följd ;) så började huvudvärken komma... efter ett försök mad frukosten tog jag beslutet att sova några timmar till!! usch! ingen hitt direkt.
Men efter alvedon, sömn och mat var jag på banan igen. Dags att tagga bugg!!!!
Har buggat hela kvällen och fick dessutom med mig Sandra dit! Har verkligen haft en riktigt rolig helg
Nu är de dags å sova!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar