Sidvisningar

söndag 10 februari 2013

Elaka virus vill man jaga bort NUU...

Var ute med Linda på krogen igår (nyktra) :) sjukt lite folk ute men vi hade kul ändå. Efter träningen började vi med en  "fixa iordning" oss eftermiddag/kväll framför melodifestivalen. Inte så imponerad över låtarna som var med, men fick stå på så man vet vad som händer här i Sverige.
Är ju alltid så att alla snackar dagarna efter om melo så bäst att hänga med.
Tycker dock att av dom som var med igår, gick fel artister vidare till finalen.
Men röstar man inte så har man väl inget att säga till om heller.
Sen tog vi oss vidare till Viskan! Massa folk och trubadurspelning där. Men vi hittade en plats och jag beställde hamburgertalrik och linda cesarsallad, mysigt och gott. Sen tillbringade vi resten av kvällen inne på Harrys och skakade våra rumpor och snacka med folk. :) haha
I morse kände jag av att den förskylning jag fruktat i några dagar börjar bli sämre. Vill o kan inte bli sjuk nu! :( blää. men än fungerar träning och promenader.
Så jag gav mig ut på en Kortis i morse.
Sen frukost, är helt besatt av min gröt med blåbär, choklad prottepulver och mjölk frukost. Såå GOTT!! :)
Jag har kommit långt i min inte äta mackor mål. Har inga mackor hemma och äter de väldigt sällan, gröt och kesella har tagit över den delen och de känns hur bra som helst. Ser resultat på kroppen oxå, (även om de bara e små förändringar). haha
Efter de var de ett rygg pass som väntade, mötte upp Linda och blev ett effektivt pass, vi var klara på en timme, nästan rekord för å vara oss. haha våra munnar bara går i ett när vi ses, men idag var de BARA fokus på träningen :)

Just nu sitter jag och pluggar, med små resultat. Känner mig ganska mörbultad i kroppen. Kan ju bero på att jag verkar ha nått elakt virus i kroppen (som jag ska jaga ivär så fort de bara går). 
Är så sjukt sugen på en semla oxå! haha nått sockersug jag just nu inte lyckas jaga iväg heller...  Jag har de tufft nu ;) haha

Snart blir de att dra iväg på buggen, får se hur mycket jag orkar dansa, men att bara komma iväg ett tag gör mycket för att jag ska må bättre. :) Och träffa alla fina människor där!

Kramar









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar