Sidvisningar

fredag 15 februari 2013

Oslo nästa!!

Sitter på bussen nu. Oslo here i come (igen!) ;) hoppas på att vi slipper tullen denna gången, för denna gången är bussen helt Full!! De kan ta lång tid.

Mina planer var igentligen att jag skulle söka upp ett gym när jag kom till Oslo. MEN fick möjlighet att sluta lite tidigare. Bussen gick 15.40 och kunde sluta 13.30. Japp jag tog beslutet att söka upp random gym i Gbg och göra ett väldigt intensivt axel pass! Fanns ett 200 meter bort. Packade om väskorna, hoppades på att jag hade fått med mig allt.
Men när jag skulle byta hade jag glömt alla kläder i resväskan.
Ja de var ju bara till å gå tillbaka till resväskan o hämta.
Ohh förlorad tid!!! ;) haha men sen blev de träning o dusch.
Var helt ok gym.
Men känner mig lite "vilsen" på nya gym.
Men kul med nya maskiner och miljöer ;)

Sen direkt till bussen o här sitter jag nu o längtar tills jag e framme!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar