Sidvisningar

måndag 18 februari 2013

Nej nu var den DÖD... :(

Har haft en riktigt rolig helg i Oslo, med shopping, solning god mat och fest!!!
Men den slutade inte riktigt som jag tänkt mig. på lördagsnatten Stendog min mobil!!! :(
Den verkligen dog! Hade den i fickan o när jag kolla på den så var den svart. första tanken var. "ohh nej nu har batteriet dött" men när jag kom hem o stoppa i laddaren så fick jag inget livstecken över huvutaget!
BLÄÄÄÄÄÄÄ...... man blir ganska handikappad utan mobil i denna världen... haha på bussen hem hade jag ingen musik eller internet, fick sitta o sova hela resan istället. Tur jag var trött!! hade bara sovit i 2 timmar efter vår utekväll.
Har haft laddaren i hela tiden, med hopp om att den ska "komma igång" igen.. men nej. Idag tänkte jag lämna in den på Telia. Men när jag parkerat utanför butiken och skulle ta fram min telefon, så hade klantiga jag glömt den på jobbet. Åkte och trött träna, blev ett grymt BENPASS. Kändes riktigt gött! Telefonen tar jag imorn, men känner mig fortfarande helt utan kontakt med omvärlden. tur man äger en dator ;) haha.

Nu får jag ta hand om tvätten.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar