Sidvisningar

tisdag 28 maj 2013

maten!....

Varför ska kvällarna vara så svåra med maten.
Är inte jätte hungrig (förutom när jag kommer hem från jobbet) men så sjukt sugen på mat.
Nästan varje kväll känner jag så.
Vissa dagar går de bättre och vissa dagar "faller" det,
Jag har en känsla av att de beror mycket på att jag Måste plugga och när motivationen och kreativiteten som sagt är i botten då tar jag till flyktvägar på nått sätt!
älskar mat och de gör det inte bättre i dessa lägen.
hade önskat jag hade ro i kroppen för att kunna fokusera på dt jag VILL göra.
Träning och träffa vänner. men jag har bara massa måste känslor i kroppen, andra dagar är jag för trött för att göra nått alls.
Längtar på ett sätt till hösten då allt som har med skolan att göra är slut och jag kan börja "leva" igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar