Sidvisningar

fredag 24 maj 2013

Morgonträning!!!!

Pluggdag idag.
Hade planer på att gå upp 6. för att hinna gå en morgonpromenad, stoppa in i tvättmaskinen till 7 och sen frulle, gym och plugg.
Men klantigt nog råkade jag ställa klockan på 5 ;)
Jag tog beslutet att gå upp och ta mig mot gymmet direkt istället!
Har ju som sagt provmånad på ett gym som ligger 5 minuter hemifrån och ska se om jag kan få till morgonträning.
Började med mitt bröstpass vid 6.
Jag hade ovanligt mycket energi och det kändes riktigt bra!
Körde även 20 minuter på gåbandet istället för min morgonpromenad. Det kan nog bli riktigt bra det här.

Nu har jag intagit min frukost, min älskade havregrymdsgröt med äggvita, blåbär banan, kanel och mjölk. Kan inte vara utan gröten på morgonen;)
Har lagt in tvätt och ska strax börja med skolan!.
Känns som jag är inne i en tung period igen, har absolut INGEN motivation eller kreativitet nu! Har dragit på de denna veckan och inte gjort nått, så jag MÅSTE köra stenhårt idag!
Hade velat klippa mitt hår idag men får kanske ta de nästa helg och försöka lägga all fokus på plugget. VILL INTE HA SKOLAN TILL SOMMAREN!!!!
Att det är blå himmel ute gör inte att de känns bättre heller:/ men får ta en promenad senare idag.

Ja nu ska jag sluta klaga ;) haha Har ju blivigt bra nu i alla fall från min konstiga huvud och magvärk.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar