Sidvisningar

tisdag 21 maj 2013

vart dålig...

Efter dagen på liseberg har jag inte mått riktigt bra, haft ont i huvudet och haft kramper i magen.
Undrar om det beror på att jag fick i mig fel mat under dagen på liseberg, eller om det är för att min kropp är så stressad. Jag hoppas det är maten, för då borde det gå över snart.
Hur som helst så är jag sjukt trött och ska efter detta inlägg slänga mig i sängen ;) haha 20,15 tidigt för att vara mig men det är behövligt just nu!

Igår fick jag besök av teletjänst, klockan 21 på kvällen. SENT!! btw tur jag betalar denna avgift, men gubben var nog trött och förvirrad. Han sa att jag inte fanns på hans lista över registrerade och efter att ha kollat två gånger extra så bad han om ursäkt och sa att jag visst stog med. Alltså hade han INTE behövt störa!!
Glad jag inte hade hunnit somna den tiden igår, då hade jag vart sur!

Jaja god natt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar