Sidvisningar

lördag 6 april 2013

Bra start på helgen!?!?

Då är man i Stockholm. Tove kom och mötte upp mig på Arlanda sen tog vi oss hem till henne. Haha blev massa buss och tågbyten för att ta oss till rätt del på billigaste och bästa sättet. Men efter en timme var vi framme.
Klantiga jag hade självklart inte laddat mobilen tillräckligt och när de var 5 minuter till "mål" dog den.
PANIK!!! Vad hade jag för PIN-kod? Hade ett humm men allt jag testa var fel.. Gahh PUK kod.... Hmm ännu mindre aning om denna.
Ångest och smått panik, (man är ju som sagt smått beroende av denna lilla teknikpryl nu för tiden) haha jag ringe till min bror hemma i Borås! Och han var så otroligt snäll att han åkte hem till mig och hjälpte mig hitta rätt koder. Så ja nu har jag tillgång till min mobil igen.
Men hade ingen bra start här i huvudstaden.
Ännu värre nu när jag vaknade på morgonen, känner jag av lite i halsen! Måtte jag hålla mig ifrån en förskylning bara.... Sånt har jag varken tid eller lust med... Trallala. Jag får göra mitt bästa för att lura bort den. Alla pratar om glutamine i dessa lägen??? Hmm jaha de var visst kvar hemma i Borås. Får se vad Stockholm har att erbjuda på antiförskylnings fronten ;)

Solen lyser här, klockan är kvart över 7 och jag ska ta mig en Morgonpromenad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar