Sidvisningar

lördag 20 april 2013

Tuff dag!!!!

Förstår mig inte på varför min kropp varit helt slut idag. En ledig dag dessutom... hmm inte haft nån energi alls.
Vaknade viserligen sjukt tidigt och kunde inte somna om, klockan var kvart över 5 :S Bara till o dra ut på min dagliga morgonpromenad.
I morse var de kallt, men ändå skönt. Känner att våren verkligen är PÅVÄG.
Frukost sen plugg.
Vid 12 mötte jag upp linda och vi tog oss till gymmet, då kände jag bara hur slut jag var, men körde ett halvdant pass och fick verkligen fokusera för att få ur mig nån styrka alls.. alltså inget effektivt och givande pass. men fick umgås med min fina vänn i alla fall :)
När jag blir såhär i kroppen, säger min hjärna att jag är hungrig och sugen på saker hela tiden. Kroppen vill bara ha ENERGI!!!
Fick ta en powernap när jag kom hem för att försöka få tillbaka energin.
Jag har fått försöka "vinna" över hjärnan för att inte stoppa i mig allt för mycket mat. Tror jag har klarat de hyffsat ialla fall. Inget som Är FEL har kommit i min mage idag i alla fall, även om de kan bli mycket av Rätt ibland ;) De e bara att kämpa vidare! hehe
Fick ett pepp sms från min fina vänn Annelie med ;) hehe hon kanske känner när det är tuffa dagar för mig. Alltid då hon ger mig rätt pepp! hehe

Ja jag får dra mig mot skrivbordet och fortsätta med mitt pluggande, har satt upp ett mål för denna lektionen och de ska jag allt klara.
Tänk va skönt det ska bli när allt är klart och jag kan börja fokusera på annat i mitt liv!! LÄNGTAR!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar