Sidvisningar

söndag 14 april 2013

helgen...

De senaste dagarna har jag pressat min diet lite hårdare och det har kännts bra!!! försöker äta mer regelbundet och inte för mycket. känns som att kroppen får resultat av de!! Äntligen!!
Mitt halsont har försvunnit oxå och jag kan komma tillbaka till gymträningen igen!! YEY!!!! :) Tar de fortfarande lugnt med de "tyngre" cardio passen ( förutom buggen) fram till nästa vecka.
Denna helgen har vart lugn men ändå stressig på samma gång.
Filmkväll, träning och plugg i fredags, plugg och sen premiär grill (såååååå gott!! :) blev dock alldeles för mycket ner i magen) och bugg igår och idag träning, plugg och bugg.
Är som vanligt skolan som ger mig ångest och stresskänsla i kroppen.
Men de går frammåt å bara jag får klart lektionen så har jag bara två kvar och jag börjar se slutet.

Dags att fortsätta plugget å jag hinner dansa sen ;) puss puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar