Sidvisningar

fredag 12 oktober 2012

Fokusera på vänstersidan nu då!!

Min dag började lika tidigt som vanligt, upp 5 och ut på moron cardio.
Blev 45 minuter i morse, sååå skönt!!! Är ledig idag men ville hinna med gymmet innan massören som jag skulle vara hos vid 9, och de hann jag!
Otroligt, tidsoptimist som man är.

Så då var man hos massören, hon tyckte jag var riktigt stel och knådade min nacke och rygg rejält! jag hoppas det släpper nu!

Vi kom fram till att jag är lite sned tränad. Jag är så otroligt mycket starkare i höger än vänster sidan av kroppen.
Det syntes till och med i muskulaturen. Inte bra, blir till att börja lägga all fokus på vänster sidan nu!!.
Jag har till och med börjat känna stor skillnad i kroppen när jag tränar, går , jobbar m.m. Hmm jobba med vänster hur ska detta gå??
Tror mitt jobb är den största boven i dramat, när jag alltid har varit noga med att träna lika på båda sidorn. Kan ju erkänna att höger ibland fått jobba mer bara för att "rädda" när vänstern inte "orkar".

Resten av dagen har det varit plugg, har faktiskt gått riktigt bra och är inne på slutspurten på denna lektion. Men nu har jag suttit alldeles för länge vid datorn och måste ge mig ut på en promenad för att få lite luft och energi!

Ser fram mot morgondagen då de blir starkeman tävling här i Borås! Atlasstenen 2012. Swedgym och Axell Kraftsport som annordnar, så de e självklart man ska dit!!! Massa fina vänner som ska dit med :D TAGGA!!!

Ne nu väntar min promenix! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar