Sidvisningar

söndag 7 oktober 2012

Grym helg!!

Har haft en grymt rolig helg. Sm i Västerås så otroligt häftigt. Att se alla förebilder stå på scenen gav mig mycket motivation och inspiration. Dagen blev lång och man var helt slut på kvällen, men det var lätt värt de. Vem får se, man kanske nån gång i framtiden ställer sig på scenen igen.
Har även träffat Anellie och Tobias. Man blir alltid lika glad och energifylld när man umgås med dom. Idag var vi på gymmet och körde axlar. Sen en mysig fika. Innan jag åkte bussen hemåt hjälpte vi Jocke att få ordning på nya butiken han ska öppna. Kommer bli riktigt bra! :)
Väl hemma igen begav jag mig till buggen. Var riktigt taggad idag, men oturligt nog råkade jag på en nackspärr så jag gick hem tidigt och kollade på Solsidan istället. Här sitter jag nu och ska snart tagga inför ännu en arbetsdag... Hmm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar