Sidvisningar

torsdag 4 oktober 2012

Tagga!!!!!

Ja då var veckans jobb klart, bara massa regn....*suck* Men nu ska jag tagga för att komma igång med plugget imorn. Har min "första" lediga dag för pluggandet! Känns ju faktiskt ganska bra.
Ska även se till å klippa mig imorn när jag äntligen är hemma då salongen har öppet.. haha

Fick till ett bra rygg/bicep pass idag med :) Hade ganska mycket energi över för träningen vilket var skönt! Imorn kör vi slut på benen!!! *längtar* ;)

Till helgen bär det av mot Jönköping för att träffa söta Annelie som kämpar med sin deff inför Lucia pokalen.
Har självklart beställt biljett redan och sitter och filar på hejar ramsor.. ne skämt å sido hon är riktigt grym och de kommer gå riktigt bra för henne!!
( följ henne på fitnessannelie.blogspot.se/)

Vi ska sen dra vidare mot Västerås och SM i Bodybuilding.
Är sjukt taggad inför detta!!! En riktigt bra helg framför mig!

Nej nu ska jag ta de lugnt resten av kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar