Sidvisningar

onsdag 17 oktober 2012

Hundvakt

Jo efter jobbet igår tog jag med mammas hund hem till Borås. Min bror var snäll och tog ut han på långpromenad medan jag körde ett gym pass.
Blev ett riktigt bra ryggpass.
Efter att jag börjat fokusera mer på jämn muskelkontakt i kroppen har passen blivigt mer givande och musklerna har jobbat mer.

I alla fall, kvällen gick bra som hundvaktare ;) de var först då vi skulle sova som de blev lite jobbigt.
Första timmen ligger han och gnyr. Förmodligen för att han inte känner sig hemma. Vid tre vaknar man av att han spyr på mattan. Bara till att ta sig upp å skölja av den. Sen ner i bädden igen. Vid fyra vaknar jag av att glas krossas. Han har på nått sätt gjort sönder en vas på golvet. Denna gången orkar jag inte ta tag i de. tar bara ut han från sovrummet och kollar så han inte skadat sig. I säng igen och 5 ringer klockan. Japp de var den sömnen ;) nu förstår jag varför jag står kvar vid beslutet att inte skaffa djur haha...

3 kommentarer:

  1. Hahaha! Vilken natt! Både för dig och vovven ;) Hoppas du orkar med dagen iaf! *kram*

    SvaraRadera
  2. Haha jo den var tuff ;) men dagen har gått bra ändå :)

    SvaraRadera
  3. Sköönt!! =D *kram* och ha en riktig TOPPENHELG!!

    SvaraRadera