Sidvisningar

lördag 13 oktober 2012

Imponerande dag!!

Ja efter en lång rolig och ganska kall dag så är man hemma igen. Har haft det riktigt kul idag, många starka män och kvinnor att kolla på när dom ger sina 110% för att lyfta sjukt tunga vikter.
Har lite svårt att förstå var dom får den viljan och kraften ifrån. Jag har aldrig varit "viktkåt" och är så otroligt rädd för att skada mig så jag är mer ute efter muskelkontakten och känner inte att jag behöver ha dessa tunga vikter.. haha alla är så olika. Men det är imponerande att se på.
Har varit där hela dagen och sen drog vi iväg och åt lite mat efter att packat ihop allt :)
Nu sitter man hemma igen, känns inte så direkt kul :S bestämde mig för att försöka göra klart lektionen ikväll. Men hade hellre umgåts med roligt folk men känner mig så seg i kroppen för att orka ta tag i de ..... Livet går verkligen i BergOchDalbanor...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar