Sidvisningar

lördag 1 december 2012

Annelie vann!!

Är så grymt imponerad efter dagens BF tävling. Min fina vän Annelie Damberg (http://fitnessannelie.blogspot.se/?m=1 ) tog hem Guldet i korta klassen!!!
Jag och Tobbe satt som på nålar i publiken o skrek o heja! Var nära tårarna kom då Annelie ropades upp som vinnare.

Har varit en riktigt grym helg i Lund. När man hänga med Annelie och Tobbe har man aldrig tråkigt! Så fina människor!

Jag måste ju erkänna att jag blev riktigt taggad att ställa mig på scenen igen själv. Jag blir så inspirerad att gå på tävlingar! Motivationen till träning känner jag börjar krypa fram i kroppen igen. Så kanske dags att börja fokusera på rumpa/mage nu! ;)

Nu är vi alla utmattade efter dagens händelser. Sitter i bilen på väg mot Jönköping. Imorgon ska vi alla mysa till de med spa och träning!! <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar