Sidvisningar

måndag 3 december 2012

Måndag!!

Ja då försöker man plugga då.. går väll sådär ;)
Har varit sjukt trött idag på jobbet, morgonen kände jag mig som en zombie. Vid lunch märkte jag att jag BARA hade fått med mig ris... blev en proteinbar till lunch istället och lite nötter och ett äpple. Blev ju bra ändå, men snacka om klantigt.

Efter jobbet drog jag till gymmet. Körde mage och vader + ett svettigt Cardio pass på crosstrainern. Läste min bok och svettades, perfekt kombination.
Kände när jag träna att lite träningsvärk efter gårdagens pass börjar krypa i kroppen. Älskar denna härliga känsla! :)

Nu ska jag skriva några rader till på min lektion och sen blir det läggdags för mig! :)

Kram

1 kommentar:

  1. låter som världens lyx med ris, bars, nötter o äpple ;) Vad bra att du känner liiite från vårt pass ändå!! Kände du något i rumpan efter trappmaskinen? Jag har träningsvärk i ländryggen efter all posering.*kraaaam*

    SvaraRadera