Sidvisningar

torsdag 20 december 2012

Full fart!

Igår var jag hundvakt samtidigt som jag hade tvättstuga och plugg å göra! De gick ganska bra :) sen på kvällen var de dags för firmafest på rävgården. Hade på mig fem lager kläder så jag inte skulle frysa ;) o de gjorde jag inte heller, förutom lite om tårna.
De var faktiskt riktigt kul å köra alla konstiga bilar ;)
Sen var de dags för ett riktigt gott julbord. Var sååå mätt efter mat å efterrätt att jag trodde jag skulle spricka.. :/ haha
Mycket dricka o snack med arbetskamraterna :) sen drog vi vidare till krogen. Hade de väldigt kul! Kom inte i säng för ens 4 :)
Idag var de bestämt att vi skulle till Ullared (igen) var seg men inte bakis ;)
Just nu sitter jag på väg hem där ifrån med mycket julklappar köpta. Var faktiskt ganska lite folk där idag (om de nån gång kan vara lite folk där) ;)
Är helt slut nu!!
Bakade även lite lussebullar i veckan! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar