Sidvisningar

onsdag 5 december 2012

Som vanligt!

Som vanligt fryser alla mina verktyg ihop när jag ska jobba, jag fryser så jag inte känner fingrarna och vattenslangarna är helt isiga!! Japp då var denna vintersäsongens här... Ingen hitåt och längtar bara mer och mer efter att åka till varmare breddgrader. Men de blir inget av de i vinter tyvärr :(

Igår blev det ingen träning. Är så trött i kropp o huvud, måste bero på min lilla "förkylning" känner mig inte sjuk men snorig och slö.. Hoppas energin kommer tillbaka snart. Jag VILL träna.
Är fortfarande taggad efter helgen!

Har sjuk träningsvärk i mage och vader.
Så senaste passet har gjort mig gott!! :)
Får se om jag tar mig ut på en liten promenad ikväll, måste prova mina nyinköpta broddar till skorna. Nu ska de bli halkfritt på morgonpromenaderna! Har halkat fram länge nog nu! ;)
Ne dags att jobba igen, efter min kesella frukost.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar