Sidvisningar

fredag 23 augusti 2013

Cykel lagad!! :)

Imorse blev det en morgonpromenad!! Är verkligen så skönt att börja dagen med den! :)
Sen plugg hela dagen, har kännts ganska bra idag och kommit en bit.
Vid 16.30 kom min bror, han skulle hjälpa mig att laga min puntering på cykeln!!! :D
Väldig glad att han ville hjälpa mig med det, den har stått där i sitt lilla hörn minst 1,5 månader nu. Har varken orkat eller haft tid för det. Så nu står cykeln här hemma hel och fin, fatta att man har en bra bror!! ;)


Nu på kvällen har vi spelat laserdome, grymt längesedan och riktigt kul. Vill spela mer. Gick sådär för min del, men om vi börjar köra igen ska nog mina poäng stiga ;) hehe

Helt slut i kroppen nu, ska köra en liten sväng med plugget sen bär de av mot sängen!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar