Sidvisningar

torsdag 22 augusti 2013

Dammigt värre....

Idag var de dammigt vill jag lova. Slipade en betongvägg på jobbet, damm innanför alla kläder, i håret usch... i de lägena känner man sig inte fräch! Det är som att arbeta i en grotta. haha
Hade inte närhet till en toa jag var villig att gå på heller, haha ( fanns en toalett som var allt annat än fräch och inget ljus fanns det heller, man vill ju inte sitta med öppen dörr direkt när de springer omkring massa folk utanför) Var väldigt skönt när jag hittade en statoilmack på vägen hem från Göteborg.

Denna eftermiddagen spenderades faktiskt utanför plugg och skola.
Blev Volleyboll med min bror och hans kompisar. Riktigt kul faktiskt!
Lite öm i underarmarna nu, men det var de värt.

Som sagt inget plugg idag men imorn är jag hemma och har pluggdag, var precis o storhandlade så slipper jag göra de imorn. ;)
Taggar så gott de går, strax dags för sängen. Jag är helt slut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar