Sidvisningar

lördag 3 augusti 2013

Hejar på långt avstånd! ;)

Bara två dagar kvar av min så kallade semester.. har fått till de mesta av grunderna i plugget. Det känns riktigt skönt, för det är de som tar mest tid. nu har jag alla ritningar framför mig. men det ska gå!!.

Idag tävlar min fina vänn Annelie Damberg i Bikin fitness. Hennes debut i bikini! :)Har en magkänsla av att det kommer gå riktigt bra för henne. Hon är riktigt grym på det hon gör. Är bara lite ledsen över att jag inte lyckas ta mig till Karlstad idag och heja och stötta henne men hon vet att jag sitter här hemma och håller tummarna.
You goo girl! :D

Igår blev det grillning med massa vänner ute i Dalsjöfors, jätte mysigt.
Missade dock badandet (pga pluggande) synd!Jag har bara tagit mig ett dopp detta året. Börjat bli en riktig badktruka. haha

Planterade om några kryddväxter igårt morse :) gillar att ha ätbara växter!

Och i torsdags blev de mat och utgång med Maria. Så mysigt att träffa henne när hon kommer hem från Halmstad! Hade riktigt kul! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar