Sidvisningar

onsdag 28 augusti 2013

Simma

Vaknade igår och kände min slö och trött. Blev ingen Morgonpromenad. 
Men jag och brosan hade bestämt att vi skulle simma på arenan. Halv 10 står vi utanför ingången, men vilken fail de blev där! Även om vi snackat om att simma på söndagen kollade vi inte öppettider. STÄNGT. Öppnade inte för ens 14. :/ tur Borås har två badhus. Vi tog stadsparksbadet istället! :) så allt löste sig finnt.
 Vi simma ca 25 minuter och de blev hela 44 längder. :) så skönt varje gång jag kommer i bassängen! 
Slöa och utmattade åkte jag hem åt och sen plugg fram till 17. Startade med den "värsta" uppgiften. Hoppas på att få färdigt den i början av veckan! En månad kvar bara! 

På kvällen började buggen, var ganska lite folk och jg dansade faktiskt inte så mycket. Men känns kul att de kommer igång igen! :) 

Nu sitter jag på jobbet med min frukost. Blir att spackla vidare på väggar och golv. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar