Sidvisningar

måndag 19 augusti 2013

Drömmar ;)

Börjat tänka på vad jag vill göra. Har levt inprincip på samma sätt i va 7 år. Samma jobb, lägenhet, stad m.m. Trivs men har ändå ett sug på att göra nått "nytt". Var snack om att jag o marre skulle iväg på en charter resa nu när skolan slutar. Men men tankar om att våren 2015 åka på backpacking resa, står vi nog över och sparar pengar. ;) skulle vara så otroligt kul och häftigt att komma iväg. Tankarna är Australien. Solsemester och kanske prova på att jobba där. 
Än är det bara drömmar och tankar men hoppas det kan bli verklighet. 

Tillbaka på jobbet! Kunde verkligen inte somna igår. Är rädd att jag kommer känna mig sjukt trött idag, men de väntas att se! Hade tänkt ta med mig lite av skolan o kopiera, men gissa vad jag glömde! Jo alla papper. Där var första tecknet på trötthet fastställt! ;) fått i mig lite mat nu i alla fall och ska fortsätta med mitt kakel! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar