Sidvisningar

lördag 12 januari 2013

Dagens planer!

  • Morgonpromenad 43 min - done
  • Frukost (gröt med ägg och protepulver, toppat med blåbär och mjölk) - done
  • Köpa nya joggingskor
  • Träna ett pass på gymmet med Linda
  • Göra mat
  • Kanske bugga i parken (någon som vill hänga på?)

Vaknade sent idag, men blev ändå en liten promenad :) var så skönt ute!
Gillar dock inte att de ligger snö på gatan, blir så halt då.
Och broddarna glömde jag sätta på. men benen är fortfarande hela (tack o lov för de) haha

Gårdagen avslutades med en mysig middag på Viskan med Linda.
Kände verkligen att jag behövde de! Komma utanför lägenhetens väggar och bara ta de lugnt o umgås med vänner!

Nu är jag taggad för migg pass idag. Känns så bra att min motivation börjat komma tillbaka igen :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar