Sidvisningar

torsdag 24 januari 2013

Kallt kan man säga!!

Kallt eller vad?? ;) man kan ju nästan tro man har lösögonfransar på sig... Haha

Igår skickade jag in min lektion till skolan, SKÖNT! Men blev väldigt frustrerad när jag skulle posta de. Eftersom brevet ska utomlands så postar jag de alltid på postombuden för att allt ska bli rätt. Efter att ha kommit till bollebygd allt för sent efter jobbet, så är jag stressad över att tiden bara rinner iväg. Springer in och upptäcker en lång lång kö framför mig. (Redan där frustrerad) står o väntar i "huvudkön" med mitt stora kuvert och tror att den ensamme tjejen i kassan ska ta alla i sin ordning. Men där verkar jag ha fel?!?! Finns tre betallställen och enligt mig kom de in folk efter mig som började ställa sig i de andra "luckorna". Typ postluckan och spekulluckan...
Ja där står jag snällt å väntar, men då börjar hon ta de andra kassorna mitt framför mig. Till slut efter en kvart fick Jag äntligen hjälp. Ja då har jag klantigt nog glömt mina pengar i bilen. Får lämna kuvertet och springa ut i bilen in igen och betala... Åhh så klantigt... Men sen rulla allt på och jag kom vidare till gymmet.

Blev ett bröst/bicep pass :) var ett ok pass, men var väldigt seg i kroppen efter att ha legat på knä hela dagen och komma hem sent.
Sen handlade jag och direkt hem o sova sen..... Haha en ny dag nu som jag hoppas jag ska slippa stressa på ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar