Sidvisningar

onsdag 2 januari 2013

Första passet på gymmet!!

Första träningspasset för i år blev det idag :)
Kändes faktiskt riktigt bra nu efter min lilla svacka. Börjar bli taggad igen!
Blev bröst/tricep och lite mage på de. Dessutom har jag varit ute på en mils promenad idag oxå. 
Träningen börjar bra, och hoppas på att den fortsätter så resten av året! haha

Har börjat fundera på hur jag ska lägga upp mitt år och vilka mål jag ska sätta.
Mitt första mål är att göra färdigt skolan!!!! sen får vi se...
Vet att jag kommer ha tävlingstankarna på is till hösten i alla fall, då skolan och ångesten tar slut. Jag vet att jag psykiskt inte kommer klara av en diet sammtidigt som jag har denna kursen!
Men kommer köra så mycket träning jag bara orkar och hinner, de e då jag mår som bäst! och vem vill inte må bra? ;)

Ikväll blev de proteinpannkaka. Den är så god! Särskillt med hallon kesella och banan! :)
Nu dags för sängen!!!

GOD NATT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar