Sidvisningar

fredag 18 januari 2013

De rullar på..

Nu är de dags att sova! Har varit en fullspäckad dag. Morgonpromenad och sen Pluggat från 9 - 15 intensivt med lite lunch emellan.. Trodde jag skulle bli färdig... Men jag fastnade på en enda fråga. Får sätta mig igen när hjärnan är i full fokus igen.
Har tvättat idag med.. Gick inte så fort som de brukar då torkskåpet var trasigt bläääää.... Hata att tvätta!

Nu på eftermiddagen var jag o körde ett intensivt benpass. Känner mig trött i benen nu så tror passet har gjort sitt ;) blev även lite mage. Vill "få ordning" på mage och rumpa så bara till att köra på nu när jag har så mkt energi i kroppen. Vart även en kvällspromenad.

Har denna veckan känt mig sååå pigg. Och de hör inte till vanligheterna. Brukar aldrig känna mig pigg o kry och ha ork till saker. Men denna veckan har kännts annorlunda. Love it! :D

Dags att sova. Imorn blir ingen träning. Men får se om de blir promenad på morgonen kanske :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar