Sidvisningar

måndag 14 januari 2013

Tungt?!?

Blev min första joggingtur i morse!
Var planerat att de skulle bli promenad, men med alldeles för mycket energi i kroppen kände jag springet i benen;) haha blev lagom trött men riktigt svettigt! Hoppas på fler mornar med denna energi!

Nu är de jobb på schemat och senare ikväll ska jag med när Linda ska ska köra tyngdlyftning!
Eftersom jag är (konstigt nog) fortfarande är rädd för tunga vikter är jag bara med som stöd ;) haha får se om de kanske blir ett pass vid sidan av.
Annars kan man bara sitta å njuta av att se alla starka män o kvinnor ta i.

Önska jag oxå brann för de ibland o ha viljan att slå personbästa. Men är för rädd att göra fel o skada mig... Hmm.. Hjärnan som sätter stopp för mig.. Hur ska man ändra dom. Eller är de helt enkelt inte för alla att lyfta tungt!!??!? Haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar