Sidvisningar

fredag 11 januari 2013

En arbetsvecka avklarad!!

Nu har hela första jobbveckan gått för mig efter jul. Har lite blandade känslor. Är skönt att få in lite rutiner igen men är så trött nu när jag jobbar. Dåligt med sömn och slitsamt arbete just nu. Ligger på knäna 8 timmar per dag :/.. Ingen hitt. Känner mig som 80 när arbetsdagen är slut.
Har lyckats träna tre gånger sen i måndags med, o känner att motivationen kommit tillbaka. Har faktiskt skött kosten ganska bra med. Sååå de känns faktiskt riktigt bra.
Idag träffade jag Maria (igen) ;) hehe vi var iväg på bio. Och gissa vad de blir när Maria väljer.
Jo "Sune i Grekland" haha lite småtokig, men långt ifrån lika bra som originalet ;) sen har vi vart o handlat och bara suttit hemma o myst och snackat :).
Imorn blir de plugg och tvättning. Men nu ska jag sova. Är sjukt trött nu. Inte konstigt när klockan är så mkt.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar