Sidvisningar

torsdag 17 januari 2013

Full fart..

Yey! Jag kom ut på jogging runda imorse igen, de går bra nu!!

Idag har de varit full fart på jobbet, fogat golv. Där snackar vi träningspass haha. svetten bara rinner, men snyggt blev de! :)
Imorn är jag ledig, behövligt.
Nu sattsar jag allt på att denna lektion ska bli klar imorn!!! hoppas hoppas!!!

Var på gymmet nu på eftermiddagen. Ingen Linda där idag inte... men motivationen på topp ändå.  Passet gick ganska fort och effektivt. AXLAR!!! la ner lite extra krut på baksida axlar, som jag inte tycker hängt med i utvecklingen av mina axlar ;)
BTW kolla på lite gamla bilder igår. ser att min kropp har utvecklats ganska mycket under dessa åren.
Kul att man kan se resultat av träningen :)
(tyvärr fick jag problem att lägga in bilder idag. ska se om jag kan göra de längre fram :)..)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar