Sidvisningar

lördag 30 mars 2013

Bra födelsedag!!

Ja nu är man ett år äldre! :) haha
Min Födelsedag igår var helt perfekt!
Vaknade på morgonen, fint väder och en morgonpromenad!
Började förbereda maten inför att min familj skulle komma.

På menyn:
  • Mozzarellafylld kyckling med Timjan och tomat
  • Sötpotatis i ugn
  • Egengjord sås på kesela och yoghurt med vitlök timjan och citron
  • God sallad
  • mozzarella och feta ost.

Eferrätt med recept från http://www.tasty-health.se/2012/09/nyttiga-karleks-mums.html .

Sen ett axelpass på gymmet, väldigt intensivt med avslut på trappmaskinen.
anledningen var att Ett blomsterbud som skulle komma! Riktigt spännande! Gillar överraskningar! hehe

De visade sig vara en fin bukett med tulpaner från mina underbara vänner från Jönköping. Annelie och Tobbe!
Dom är så otroligt snälla och tänker alltid på alla!
Är så glad att jag hamnade i hörnet på tävlingen med mitt liggunderlag ;) hehe

Sen hem invänta familjen göra klart maten och duscha!

Sen hade vi de bara mysigt resten av kvällen med massa mat o gott gott.
Sen var de BOWLING-time!
Var riktig kul och alla var lite ringrostiga i början. men jag vann faktiskt 1 av 4 spel och resten var vi väldigt lika!


Sen drog jag och lillbrosan ut på stan. Först förfest med hans polare och senare vidare till Visers och sen Harrys! Jag nykter såklart ;) hehe Var väldigt längesen jag hängde så med brosan och det var riktigt kul!
De måste vi göra oftare!

Extremt fula masker vi fick när vi kom till krogen!!!?! haha

Hade som sagt en riktigt bra dag!

Nu har jag varit ute på en morgonpromenad och fått i mig lite frukost.
Blev gröt med hemmagjor äppelmos och en smoothie på kokosmjölk, hallon och banan. SÅÅ god!
Japp då så får vi se vad första dagen som 26 åring har att bjuda på! :D

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar