Sidvisningar

fredag 1 mars 2013

Fick tillbaka en ny!!! YEY!!

I tisdags lämnade jag in min helt döda iphone på Telia. Garantin hade gått ut så fick lämna in den på reklamation.
Igår fick jag meddelande att den kommit in på verkstaden och efter min morgonpromenad i morse fick jag sms om att jag kunde hämta min order från butiken. Snacka om snabbt jobb!!
Fick ut en helt ny iphone, är riktigt glad!
Trodde länge jag skulle bli tvungen att köpa en ny!.:)

Idag har de bara varit plugg, föutom min lilla sväng in till stan på en timme.
Har gjort flera uppgifter så de känns riktigt bra.
Ska fortsätta imorn men de får allt bli lite träning och solning på det med.

Ska strax sova så jag kommer upp i tid imorn :)
Kanske blir en myskväll med familjen imorn med.
Har inte träffat dom sen i julas (jag vet allt för längesen). Får se vad vi kan hitta på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar