Sidvisningar

lördag 2 mars 2013

Varför ska allt bara krångla för mig...

Fattar inte varför de alltid ska komma massa krångel i min väg.
Nu har äntligen mobilen fixat sig, ja då kommer kontokortet att vilja krångla istället. Skulle ta ut pengar idag, men efter 4 försök i 4 Olika uttagsautomater gav jag upp. Medges ej och transaktion avslutad!!
(vet att de finn pengar så inte de som e problemet)
 Men får ringa min bank och fixa detta!! gahh.. jag blir galen!!!
Blev ingen solning bara för de!

Idag blev det ett härligt benpass i alla fall
  • Utfall
  • Knäböj
  • Good morning
  • Bensparkmaskin
  • Lårcurl
Och sen massa cardio på de! Skönt att äntligen komma dit igen.

Nu har jag precis ätit lite kykling och ris, gott gott!! Snart blir de pluggdags igen!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar