Sidvisningar

söndag 24 mars 2013

Kul med en utekväll, var väldigt längesen!

Hade en sjukt rolig utekväll igår med massa kul folk och MASSA dans!! Precis så som det ska vara. Vi började med en lite förfest hemma hos Viktor som precis fyllt 25 :) (jag nykter såklart, har en diet att tänka på) haha Träffa massa nytt folk! Sen drog vi ner till stan in på Viva och Wisers här i Borås!
I början var vi lite besvikna på musiken, (vi danssugna) ;) men den blev bara bättre och bättre för varje timme som gick så vi hade klackarna på golvet iprincip hela tiden.
En väldigt lyckad kväll för min del!

I morse vaknade jag som vanligt upp tidigt! :/
Men då hann jag ju med min morgonpromenad innan jag strax ska iväg å köra ett Strongman pass ute hos Simon.
Just nu sitter jag här med min frukost.
Idag blev det:
  • Gröt med kanel och hemagjord äppelmos
  • Smoothie med annanas och banan!
  • Vitaminer
Vägde mig även i morse, min diet går framåt, Siffrorna visade 66,7kg. Inte långt kvar till mitt mål på 65,00 kg.

Ja dags att tagga nu!!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar