Sidvisningar

söndag 17 mars 2013

Sjukt kul kväll!!!

Hade sjukt kul på buggen ikväll, ett bra band, massa danser och var sjukt taggad hela kvällen!!
Enda negativa var att jag råkade på en lätt nackspärr, har suttit och knådat och smörjt in mig med voltaren. Så det har blivigt bättre, men har fortfarande känningar.
Hoppas de försvinner så jag kan köra fullt ut på träningen.
Var lite drag i musiken ikväll sick svettas rejält. Riktigt skönt. Jag är sånn som har svårt att svettas. De behövs mycket ansträgning för de! haha

Imorn blir de jobb på hemmaplan!! Yey! Äntligen har man inte en timmes resväg för att komma till jobbet! De känns ganska bra nu.

Nu ska jag slänga i mig lite mat och sen sova.
'Har ju vart vaken sen 6 i morse.
Vet inte vad som hänt med min dygnsrytm. Vaknade av mig själv vid 6 i morse och var pigg !?!
WTF  man ska väl inte vakna så tidigt av sig själv när man har sovmorgon? ;)
Jaja hur som helst måste jag ta mig mot sängen!imorn ringer klockan 5.45.
Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar