Sidvisningar

torsdag 14 mars 2013

Spännande dag!!

Bättre sent än aldrig! såg att mitt spännande inlägg från i helgen inte blivigt publicerd.

Spännande dag för min vänn Annelie!! (Och för mig) haha hon fotades nämligen för tidningen body idag! Kul att se hur de går till, och shit va mycket grejer som används!
Medan vi väntade på att Annelie skulle fotas körde jag och Tobbe ett bröst/ tricep pass, kommer ha ont!!!
Man blir alltid lite extra taggad och kör tuffare när man har nån som puschar och hjälpen en!

Nu har jag buggat, kul!! :) blev allt ett par danser. O lovar mitt benpass sen igår börjar märkas av nu!!









2 kommentarer:

  1. söt du är!!! Men du ser knappast ut som att du tar i något ;) bäst vi lägger på mer vikt nästa gång =P

    SvaraRadera
  2. Haha det är som vanligt!! Du tycker alltid jag ska ta några extra kilon ;) haha men det är bra jag har dig, du puschar på mig så jag kommer frammåt och utvecklas i min träning! Får alltid motivation att köra hårdare varje gång jag träffat dig! :)haha

    SvaraRadera