Sidvisningar

måndag 4 mars 2013

Dietstart!! :)

Inatt vaknade jag av utslag igen.. gahhh... vad är de? dock inte lika mycket. Men blev en dålig nattsömn.....

Startade min så kallade diet idag, beach 13. (som måga sattsar på) Får se hur de går för mig. och hur motiverad jag är på vägen.
Känner att skolan kommer störa mitt fokus.
Men ska göra mitt bästa för att som min vänn Annelie Damberg brukar säga.
"Dags att sätta in pannbenet" :P haha sant så sant.
Och jag vet att jag klarar de om jag bara vill!!!
Detta är ingen mot vad jag gick igenom för ett år sedan.
Men då hade jag verkligen ett MÅL!!
Ett mål där min fysik och hälsa verkligen betydde allt.
Nu KÖÖR vi!! Jag fixar detta!!
Dagen har gått utan problem, och snart blir det ett träningspass med Linda!!

Puss & kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar